BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 24 september 2010

It's so hard to speak

Nu funderar jag nästan på att ta bort bloggen, eftersom att jag aldrig skriver. Men jag får se hur jag gör. Skriver ju nu :-)

Ikväll så ska jag träffa tessan och vi ska dricka vin. Det ser jag fram emot faktiskt. Sen vet jag inte om jag ska träffa dom andra nånting. Men innan det så ska jag till storhedén och köpa en träningscykel åt pappa.
Sen imorgon så vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Nåt kul då också förhoppningsvis. Men det brukar alltid lösa sig på ett eller annat sett. Har verkligen lust att fiska. Fick det när jag hörde på tessans predikande om fiske. Hon har ju typ aldrig fiskat, så det skulle vara kul att fara och fiska med henne. Hehe.

Förresten så ska jag och hon kanske flytta ihop när hon slutat skolan, vilket hon gör till jul. Det skulle vara väldigt kul tror jag. Hursomhelst så blir det skönt att flytta. Så om inte hon är på flyttar jag själv.


0 kommentarer: