BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 4 augusti 2010

Våran mark slutar aldrig snurra

Gud så trist jag har just nu.. Längtar bara tills imorgon och sen till helgen. Eftersom att vi inte har så mycket planerat så tror jag att vi kommer ha svin kul. Annars så planerar man typ i veckor i förväg, och då blir det aldrig som man har tänkt sig. Nästan aldrig i alla fall.

Nu så har mamma och david dragit i alla fall. Men tessan kommer ikväll så behöver inte sova själv i alla fall. Ska städa järnet när jag kommer hem. I mitt rum alltså, det ser jävligt illa ut där inne. Men så brukar det bli om jag har bråttom på morgonen. Försov mig lite i morse men kom bara en kvart för sent. Sen så åt jag lunch hos mormor idag också. Faktiskt jätte kul att träffa henne. Det är nu på senare år jag verkligen har börjat gilla att träffa henne. Nog för att jag alltid har gjort det. Men nu när jag har blivit äldre så uppskattar jag det på ett annat sätt :)

Imorgon så ska jag somsagt klippa av mig håret och sen så ska jag och Isabell gå och köpa biljetter. Sen så på fredag smäller det!

0 kommentarer: